Pardus Danışma Hattı 444 5 773

Pardus Danışma Hattı 444 5 773

Pardusun yayınlanan kurumsal sürümü ile birlikte bir danışma hattı kurulmuştur. Son kullanıcı ve kurumlara bu merkez vasıtasıyla hizmet verilmeye başlanmıştır. Danışma hattı, aşağıdaki hedeflere yönelik çalışmalar yürütmektedir:

– Pardus kullanıcılarının ihtiyaçlarını ve beklentileri anlamak,
– Kullanıcılardan geri besleme alabilmek,
– Kullanıcılarla Pardus arasında sadakat/güven bağı kurabilmek,
– Yapılacak Ar-Ge çalışmalarına ve diğer geliştirmelere yön verebilmek,
– Kullanıcı memnuniyetini artırmak.

Danışma hattı, mesai zamanları arasında hizmet üretmektedir. ilk karşılamada problem çözülmez ise problem daha uzman personele iletilmektedir. Ayrıca, karşılaşılan problemler ve çözümleri portal üzerinden yayınlanarak/güncellenerek problem ağacı ve çözüm veri tabanı oluşturulmaktadır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir