Ad Gizli Hatası – Alcatel Oxe Ip Santral

Ad Gizli Hatası – Alcatel Oxe Ip Santral

Alcatel Oxe Ip Santral kullanıcı telefonundan dahili numaraları arayabiliyor ancak şirket dışında bir numarayı ararken ad gizli uyarısı alıyor olabilirsiniz. Bu durumda yapmanız gerekenler aşağıdaki gibidir. Kullanıcıyı silip tekrar oluşturduğunuzda problem çözülecektir ancak, numara için farklı ayarlar yapmış olabilirsiniz. Biz operatör numarası olarak tanımladığımız için silindiğinde birçok ayarı kaybetmiş olacaktık. Bu yüzden biraz araştırdım. Sonucu sizinle paylaşıyorum

Telnet ile ip santrale bağlanalım. Bizim sistemimizin versiyon bilgileri

mgr yazarak menüyü açalım. users menüsüne girelim 

Descend hierarchy menüsünü açalım

Dynamic state user menüsüne girelim 

Review / Modify menüsünü açalım

Bizim hata aldığımız kullanıcımızın dahili numarası 2223 olduğu için directory number olarak yazıyor ve f1 ile detayını açıyoruz

Consistent with identity seçeneğinin true olması gerekiyor

f1 ile kaydediyoruz. artık ad gizli uyarısı vermeyecektir.

Saygılarımla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir